Du kan være føreren af markedsføring på internettet

“Master” er nøgleordet, når det kommer til, hvordan du markedsfører din virksomhed online. Søgemaskine Marketing, selv om det ikke er en vanskelig færdighed at mestre, er måske den mest kraftfulde måde at markedsføre din virksomhed online. Du skal vide, hvordan du mestrer søgemaskiner, og hvordan du kan oprette en effektiv rangeringsstrategi for onlinekampagner.

Din virksomheds succes afhænger af din evne til at markedsføre online effektivt. Det tager mange færdigheder at være en mester marketingmedarbejder. Der er mange nødvendige færdigheder og en stejl indlæringskurve. Det er almindeligt, at folk mister penge at lære at administrere postlister, søgemaskiner optimering, pay-per-click reklame, og alle andre aspekter af Internet Marketing. Det handler ikke om at gøre det rigtigt første gang. Det handler om at lære, hvordan det fungerer. Du har flere faser at gennemgå, før du starter dine marketingkampagner. Din første fase bør være nøgleordet forskning fase. Denne fase er afgørende for succes. Anden og tredje fase er lige så afgørende. Hvis det gøres forkert, kan det føre til nogen virksomhed.

Relevansfasen bør være det første skridt i enhver online marketingkampagne. Mange smarte mennesker er ikke klar over den betydning, denne fase har, og i stedet stole på tallene for at skabe deres rækker. De forsøger at omgå søgeord og sætninger og spilde enorme mængder af penge at klikke på klik, der ikke vedrører deres produkter. Du vil blive bedømt af nogle på den første fase af ovenstående eksempel, så jeg fraråde at følge min bly. Baseret på min erfaring, kan jeg sige, at den første fase så mig gøre en halv milliillion dollars gennem Tail Gating og bruge en masse tid på at optimere. Det kostede mig mindre end 150 dollars. De fleste mennesker vil ikke gøre, som jeg gjorde. De fleste er tættere på $ 100 mærket. Når du har fået en score, kan du evaluere hele kampagnen.

Relevanstrinnet er let at forstå, men det kan være svært for begyndere. Denne fase kræver, at du bruger timer, uger eller endda måneder på at finde ud af de søgeord, der giver dig besøgende, der ikke har en interesse i dit produkt. Hvis dit websteds mission er forvansket, vil det være spild af tid og en dårlig markedsføringsstrategi.

Hvis du bruger flere uger på at undersøge relevans, vil du blive besejret første gang. Sekvenserne af søgeord er hemmeligheden bag succes. Hvis du leder efter de rigtige søgeord til at producere dine ønskede resultater, skal du bruge måneder på at undersøge dem og derefter kode. Denne aktivitet viser dig, hvordan du placerer dine kampagner på Googles første side.

Så min advarsel til dig er ikke at køre din virksomhed på denne måde, men i stedet investere din tid og energi i omprogrammering hvert søgeord eller søgeord sætning til dit websted.

Vi er anderledes end tommelfingerens mand. Vi er forpligtet reklame effektivt.

Skriv kommentar